fredag den 22. februar 2013

Køb


Mit tidligere indlæg handlede omkring mange ting, men et af emnerne var køb.
Jeg har købt en cardigan og en jakke til mig selv, som jeg er meget glad for.
Jeg synes der manglede nogle billeder af mine indkøb, som jeg gerne ville vise de læsere, der nu må være.



Cardigan fra H&M til 100 kroner. 50 %

Cardigan's ryg. Dejlig, grøn farve.


Jakke fra Vero Moda til 299 kr.

Billede af jakkelommen

Derudover har jeg også købt nogle tallerkener sammen med Kalle, i dag. Jeg er rigtig vild med, at "porcelænet" ikke passer sammen. Faktisk har jeg altid drømt om et hjem, hvor tingene er fra "hist og her", fremfor ét bestemt mærke. Vi var i Tiger i dag, hvor jeg faldt over disse to: 

Flerfarvet, 10 kr.

Med billede, 10 kr.

Jeg synes de er super skønne, begge to! Derfor følte jeg for, at de skulle være en del af resten af vores (mange) tallerkener.
Desuden er Tiger også en skøn butik, da vi ikke har de største penge. Egentlig var tallerkenerne nok unødvendige - eller i hvert fald ikke en mangelvarer i hjemmet. Men jeg har det med at bruge penge, lidt for spontant. Hvilket de også blev!

Desuden har jeg også købt et rivejern, da dette var en mangel i vores hjem. Og det er nu meget rart med "ordentligt" revet gulerødder, fremfor mere eller mindre fint hakkede, når der skal serveres råkost.

Rivejern fra Søstrene Grene. Jeg mener nok det kostede 14,95 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar