torsdag den 13. december 2012

Sorg



Denne sang minder mig om dig. Jeg hørte den første gang hjemme hos mormor og morfar. Du ville vise mig noget musik, og du valgte denne sang. Dengang vidste jeg ikke hvad "funeral" betød, så jeg spurgte dig. Du svarede "begravelse". Tænk at det bliver din begravelse, der bliver den næste.
Det hele er så urimeligt. Jeg er så bitter og ked af det. Jeg er mildest talt ulykkelig. Vores familie er lammet i sorg. Jeg håber at tingene en dag bliver bedre, for dette er ikke til at bære. Kæreste Henrik, tak for alting. Må der en dag være en mening med din pludselige bortgang. Alt andet er utilgiveligt.

1 kommentar:

  1. Hej Misse
    Smuk historie, og smuk musik.
    Vi får og vi mister. Det er så urimeligt svært at miste dem vi holder af. Chok når døden kommer så pludselig. Føles så urimeligt. Livet og naturen fordeler ikke rimelighed som vi gerne så. Åbentbart efter nogle helt andre love. Vi forstår ikke. Men at kæmpe mod den urimelighed der er i verden, som vi kan ændre på tror jeg giver mening, og kæmpe for rimelighed i sit eget liv - kan for mange give mening tror jeg på. Og så tror jeg på at din morfar Henrik, og alle som slutter livet her, tager med færgemanden hen til den nye dimension. Din morbror, og Kalles farbror er taget afsted før os andre. Vores tid kommer, men endnu lever vi.... Viva la vida :-)

    SvarSlet