søndag den 2. december 2012

2. December. Og hvilken hygge!


Så blev det den anden December. Med sne, drenge-besøg, julestjerne, kalenderlys, kaffe, playstation spilleri, fotografering, julemusik m.v.
Mmm, det er lige sådan som jeg havde ønsket det. Rart, perfekt og dejligt. Vi glemte dog at købe pebernødder, men det kan være, at Kalle kan lokkes til at bage dem, i morgen. *Håber*.
I morgen starter hverdagen atter igen, og det bliver hyggeligt at se, hvad de små tænker om julen. Med de små, mener jeg vuggestue børnene. For de kan nok ikke huske sneen lige så godt, som deres storesøskende, eller de andre børn.
Jeg synes julestemningen har ramt mig anderledes i år. Meget mere hyggeligt. Rigtig med nusseri og charme. Det er herligt!
Som adventsgave har jeg overrasket Kalle med et krus. Ikke, at det er noget særligt, men jeg tænkte, at han nok aldrig har oplevet en genstand med sit navn på.
Derfor synes jeg, at han skulle overraskes med en krus, hvorpå der står Kalle.
Det er bestilt i Korsbæk butikken, i Roskilde.
En rigtig hyggelig (men dyr!) butik, i hjertet af Roskilde gågade. Meget charmerende og gammeldags, med alt muligt nips. Lige en butik for mit hjerte, men ikke for min økonomi. Dog valgte jeg alligevel, at bruge penge på Kalle.
Det er så dejligt med sne og julestemning. Jeg er helt vild med det!
Må det blive en god jul til alle.


Hera har også valgt at lade stemningen brede sig. Og for første gang i mit liv, er min forståelse for katte og garnnøgle blevet gjort til live. Jeg har endelig set en kat, lege med en garnnøgle. Det er da for kært! Min egen sødeste lille Hera.
Hun nyder også at slappe af, i soveværelsetsvinduet, med udsigt ud over gårdhaven og sneen. Hvor er det kært.

Derud over får I også en julestemnings sang med på vejen. Fra dengang jeg var barn!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar