onsdag den 21. november 2012

Sygebesøg

Så kom den søde hr. Julius på besøg og hvilken glæde! Vi sad i sofaen og lyttede til musik, mens vi snakkede om hvordan tingene går og hvad vi egentlig laver. Samtidig snakkede vi også om "gamle dage", på trods af, at det ikke er så længe siden.
Det var bare super dejligt at se ham og hans dejlige ansigt igen. Sødefar!


Jeg har raskmeldt mig til arbejdet i morgen, hvilket gør mig glad. Oven i hatten skal jeg mødes med min gode veninde, Katja. Hende der har givet os vores behårede kærlighed.
Det glæder jeg mig til. Så fra sygedage til arbejdsdag + veninde-tid. Det glæder jeg mig til! Det bliver også godt at komme tilbage på arbejdet og lege med børnene. Det er kedeligt at være stilstående. Så må jeg håbe, at jeg får fri til tiden, således at jeg kan være sammen med hende, så hurtigt som muligt. Så i morgen står den på varm kakao i min kære hjemby, Ringsted. Det bliver skønt!


Ellers så hygger jeg med min kæreste. Han laver netop nu varm kakao. Aftenen kommer til at stå på serie (Bones) og eventuelt lidt gaming. Det er altid hyggeligt!

Aftensmaden var pasta med spinat i og røræg. Namme-nam!
Der er ikke så meget (vigtigt) at skrive. Hovedet er stadigvæk fuld af snot, men ikke noget som smertestillende og næsespray ikke kan ordne.
Så op på hesten igen! Jubii..


Håber at alle har haft en herlig dag.

Carpe Diem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar