søndag den 18. november 2012

Sygdom vol. 2

Jeg har gået og haft en del ondt i halsen, den sidste uges tid, men ikke noget jeg tænkte ville udvikle sig. Især fordi jeg så tit har ondt i halsen og hævede mandler. Der skal ikke andet end et åbent vindue, i løbet af en nat, så har jeg ondt i halsen. Æv. Men lørdag morgen havde jeg det lidt underligt og følte mig en smule sløj. Siden da har det udviklet sig og natten til søndag havde jeg det ekstremt dårligt. Jeg har ondt i mine led, mit hoved, jeg er forkølet, hoster, har ondt i halsen, i brystet og en masse slim, som hostes op. ÆV!
Feberen fylder også en stor del og jeg er led og ked af det. Det ser ud til at jeg skal melde mig syg i morgen på arbejdet. Hvilket irriterer mig grænseløst. Jeg har ikke lyst til at svigte dem og jeg har slet ikke lyst til at være syg! Jeg har ikke tid til at være syg. Jeg burde ligge i min seng og sove lige nu, men jeg kan snart heller ikke sove mere. For jeg synes jeg sover rigeligt. Masser af timer, hvor jeg vågner op, badet i sved. Har skiftet tøj flere gange og endda tvunget mig selv i bad, efter en aftenlur i dag. Jeg har det ikke vildt godt, men efter to piller, falder temperaturen en smule og smerterne bliver mindre. Til gengæld er det en kortvarig og kunstig glæde, for sygdommen vender tilbage med al dens ubehag, nogle timer senere.
Te, kaffe, varm kakao, boller, dyne, varmt tøj og fjernsyn er den bedste kur!
Så det må jeg se at få det bedste ud af... God bedring til mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar