torsdag den 8. november 2012

Flytning, nu med billeder






Nu hvor vi er flyttet og min stemning er mere eller mindre på plads, har jeg fået taget mig sammen. 
Nu er der atter blevet knipset med kameraet. Denne gang i Brønshøj!

Jeg nød den korte tid jeg var udenfor og rendte lidt rundt på Havdrupvej med min fars tunge kamera - jeg glæder mig gevaldigt til at anskaffe mig et selv. Men er virkelig glad for, at jeg må låne hans!

Vores 48 kvadratmeter er begyndt at ligne noget og det er helt fantastisk. Togturen til og fra Roskilde hver dag er ikke noget jeg dør af. Det hårdeste er, når vækkeuret ringer. Sådan er det jo. I morgen skal jeg møde klokken 08, så der er alligevel nogle timer til. Heldigvis.
Der er en ung pige (19) som arbejder som køkkenassistent, m.v. i institutionen. Det er jeg faktisk rigtig, rigtig glad for. For så er der lidt "ungdom" i huset, udover de to-tre unge fyre og de glade voksne. Men det er også ganske rart med en pige på sin egen alder, som man kan snakke + ryge med.


Nå.. Men i forhold til blogging og livet.. Så ved jeg sgu ikke rigtig hvad det her blogging vil mig eller hvad jeg vil det.
For jeg kan rigtig godt lide at fotografere (helst lidt kreativt). Jeg kan rigtig godt lide at skrive (dog mest fiktivt). Og så er jeg hverken klog eller spændende at høre på, fortiden. Jeg er gået i stå. Blandt andet fordi jeg lidt er røget ned i et sort hul.
Jeg vil gerne træne. Jeg vil gerne tabe mig. Jeg vil gerne tegne og male. Jeg vil gerne sy og andet i den dur. Jeg vil gerne være kulinarisk. Jeg vil gerne være klog (uni).
Men lige nu er min sindsstemning ikke til noget af det. Faktisk overhovedet ikke.
Oven i hatten fik jeg min menstruation her til morgen, så det gjorde humøret endnu mindre optimistisk. Jeg skulle have passet mine søde fætre i dag, men den ene er blevet syg. Hvilket nok er meget "heldigt". Selvom det er ærgerligt for min onkel og tante.
Dog har jeg nydt at være hjemme (havde tidligt fri). Det er sgu rart bare at sidde her og glo, uden at udføre noget sønderlig fornuftigt. (Hvilket også irriterer mig lidt, men jeg slapper da af).

Hvis du sidder inde med gode råd til at få rettet ryggen og taget sig sammen. Hvordan man anskaffer en ja-hat der passer eller andet. Hvilken kost der ville være god eller hvad der er sjovt at gøre, for at blive mere huslig + fornuftig + glad, så vil jeg meget gerne lytte.
Håber på jeg også kan tage det til mig.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar