lørdag den 3. november 2012

2700 Brønshøj

Først blev de 27 kvadratmeter byttet ud med et køligt kolonihavehus. Nu er det kølige kolonihavehus byttet ud med 48 kvadratmeter i 2700 Brønshøj. Det er skønt! Vi har ventet rigtig, rigtig længe på dette, men nu er vi her. Kalle, Hera og jeg. Alle tre under samme tag, lidt uden for det store København. Det er rart. Fem minutter i bus til Nørrebro.
Også en kæmpe stor tak til vores familie. De har knoklet hårdt for vores skyld, hvilket er helt fantastik! Der blev også givet flytte-pizza + flytte-bajer. Julebryggen sneg sig også ind i køleskabet. I morgen kommer seng, sofa og kommode. Det bliver rart at have et sted at sove, samt putte alt sit tøj på plads.
Jeg nyder virkelig at være kommet herind, på trods af alle mine bange anelser og frygt for *byen*. Det er virkelig ikke noget for mig, endnu. Men jeg er herinde og det er lækkert! Så nu mangler jeg blot at føle mig til rette ude i byen. På cykelstien, blandt flokken af de mange mennesker i netto og andre lignende situationer.
Jeg ved faktisk slet ikke helt hvad jeg skal skrive, eller hvordan det skal beskrives. Blandt andet nok fordi jeg ikke sidder i lejligheden lige nu. For vi har ingen seng og intet internet lige nu og her. Derfor sover vi hos Kalles storebror + kæreste i nat, hvilket er hyggeligt. Fjernsyn, aftensmad, cola. En skøn måde at fejre en længe ventet flytte-lørdag på!
Jeg glæder mig til i morgen hvor resten kommer, og så vil vi slappe af med at nusse i den nye lejlighed. Med at rydde på plads og gør klar på mandagens daglige ritauler og trædemølle-princippet.
Det bliver rart at vågne op til et større hjem. Et hjem med vaskemaskine, køkken, stue, badeværelse, gang og soveværelse. Det er et hjem! Jeg glæder mig til at tænde for min fine lille dabradio og spise havregrød, inden jeg skal ud morgentrafikken.
Jeg kan mærke at bøtten er vendt og det gør mig glad i låget. For jeg har det bare super fedt lige fortiden. Jeg blomstrer på ny!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar