lørdag den 13. oktober 2012

Pakkeweekend

Uh, uh, uh. Så er det på onsdag at vi skal være helt ude af lejligheden. Dog er der nogle dage endnu, til den 1. November, hvor vi flytter til Brønshøj. Jeg glæder mig til at få det hele overstået og krydser fingre for, at vi kan komme så hurtigt til Brønshøj som muligt.
I dag har Kalle (han har sagt, at jeg gerne må nævne ham ved navn) og Hera pakket hele lejligheden ned, mens jeg har fået lov til at sove, sove og atter sove.
I går blev jeg også rigtig godt forkælet. Kalle har købt mig en 1 års gave. Selvom vi ikke rigtig ved hvilken dato vi blev kærester, så er det her i Oktober. Men jeg er sørme ikke helt sikker på hvad dato og sådan. Det eneste som jeg er hundrede procent sikker p er, at Kalle spurgte mig. Hvilket var et fantastisk øjeblik!!


Jeg kom hjem fra arbejde i går. Der lå en fin gave på vores ny-indkøbte skammel (som vi har fået af "svigerfar" hehe). Vi så Hjernemadsen i TV forleden aften, omkring hans nyudgivede bog: Dr. Zukaroffs testamente. Jeg er helt vild med gaven og den er allerede puttet ned i en flyttekasse, klar-parat til flyttestart.


Der er rod i sagerne og ikke styr på noooget som helst. Faktisk er jeg mere eller mindre stresset, hvilket også gjorde, at oven på en hel uges arbejde, valgte jeg at lægge mig under dynen i dag. Træt, udmattet og lidt trist. Men i morgen står vi tidligt op og pakker køkken ned. Vi har hentet lidt aviser nede fra aviscontaineren, som skal bruges til diverse tallerkener med videre, og andet skrøbeligt, som kan risikerer at gå i stykker, under transporten.
I perioden mellem den gamle lejlighed og den nye lejlighed, hvor vi sådan set ikke har et sted at bo, har vi fået lov til at låne Kalles mormors kolonihavehus. Det bliver ret godt at komme der ud og sove lidt. Intet internet, fjernsyn eller lignende. Så det må blive net-café, hvis der skal ske noget i den dur.
Jeg glæder mig, jeg glæder mig, jeg glæder mig. Det bliver så hyggeligt og rigtig hjemligt, føler jeg. Vores egen lille lejlighed. Lige ved en mose!
Men lige nu handler det om at få pakket sammen så godt og hurtigt, som overhovedet muligt. For derefter at pakke ud igen, så effektivt som muligt. Vi skal have købt diverse hylder med videre, således at lejligheden at blive ryddet op og sat på plads, med det samme. Eeejjj hvor det kommer til at blive godt. Mit lille hyggegen er gået i tænke-mode. Det skal nok blive lækkert alt sammen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar