søndag den 7. oktober 2012

Herlig weekend

Det er søndag aften og jeg sidder igen i sengen, med bærbaren på skødet, katten i fodenden og fjernsynet kørende, som en ekstra detalje.
Jeg har lige set Pony På Klippen Ved Havet (en film af den japanske filminstruktør Hayao Miyazaki).
Næste kapitel på skærmen bliver Forbrydelsen, hvilket er en serie, som jeg rigtig, rigtig gerne vil følge med i.
Weekenden har været fantastisk. Den har været fuld af kæreste-hygge, sammen med K. Vi har spist ude, været i Zoo, besøgt hans far, været på Assistens Kirkegården (her stak vi kuglepenne i jorden til Dan Turell, hilste på Kierkegaard, Etta Cammeron og Henry Herup). Vi besøgte også min onkel og tante. Kære Nørrebro - hvilken skøn del af København.
Jeg er mere og mere frisk på at komme ind mod det Københavnske. Det luner lidt mere. I morgen starter endnu en hverdag. Mandag. Klokken 8 til 15. Det bliver en god, god dag, håber jeg på. Sammen med kollegaer og vuggestuebørnene. Det er rart at være sammen med alle de søde børn, der alle er forskende, undersøgende, glade, søde, sjove, spændende, uartige, grinende, fjollede.. Åh, hvor kunne jeg dog bare blive ved. Jeg glæder mig rigtig meget, stadigvæk, til selv at blive mor.
Samtidig har jeg fået meget mere smag på livet, i forhold til uddannelse. Så det vil jeg også snart starte på.
Det var lidt rodet om min weekend.
God søndag aften til alle, og god mandag morgen, i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar