mandag den 8. oktober 2012

Discount

I lang tid har jeg prøvet at finde et par billige løbebukser, men har endnu ikke fundet nogen. Jeg synes at de er alt, alt for dyre, i forhold til hvor engageret i sport, jeg er. Men i dag, i netto, fandt jeg et par løbebukser til 99 kroner. Jeg synes stadigvæk det er en smule peberet, men det har også blot noget at gøre med min negative holdning til penge.
Så jeg købte dem og har planer om, at prøve en lille tur i dem, en af dagene. Jeg er den værste sportentusiast, men vil egentlig gerne i gang. Omdanne fedt til muskler og faktisk tabe mig en lille smule. Min omvæltning fra syg til rask er gået gennem fedme. Jeg er gået fra en vægt på 53 kg. til en vægt på 62 kg. Hvilket er rigtig, rigtig ærgerligt. For jeg vil faktisk gerne holde mig nede på de 58 kg., da jeg finder det som en ideel vægt i forhold til min højde. Jeg er faldet rigtig meget af på den. Jeg er blevet doven og ligeglad, men samtidig ærgrer jeg mig over, det jeg ser i spejlet. Så jeg skal op på hesten igen, og i gang med diverse lækre træningshold eller lignende.  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar