onsdag den 3. oktober 2012

Amatør fotograf




Kender du nogen, som kender nogen, der lige står og mangler en amatørfotograf?
Jeg elsker at tage billeder - gerne kreative! Jeg er langt fra professionel, men øver mig gerne hver dag. Det er en spændende måde at se verden gennem en linse. Jeg nyder at prøve forskellige vinkler, perspektiver med videre.
Så hvis du ved, at der er nogen som står og mangler en fotograf til en begivenhed, kontakt mig da venligst.
Det kan godt være at jeg ikke altid har tid, og da jeg hverken er rig eller har bil, så er mulighederne for at komme hist og her, ikke store.
Men derfor skader det ikke at spørge!
Jeg vil godt kunne gøre det gratis, men samtidig er min tid jo dyrbar (hæhæ?).
Derfor kan det godt være, at jeg ønsker en skilling for mit arbejde - men jeg er langt fra dyr.

Jeg elsker inderligt at opleve verden fra nye vinkler og prøve at fange et ægte billed. Der er så mange farver, former og figurer i verden og jeg synes at alting har stor værdi.
Det skader aldrig at se igennem glas, og til tider fanger jeg også nogle gode billeder.

Smid en kommentar i kommentarfeltet, hvis du er interesseret.
Det handler om at gøre noget ud af livet - minder er altid godt, så hvorfor ikke få andre til at fotografere de særlige øjeblikke, så du selv kan deltage i dem?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar