tirsdag den 11. september 2012

Spotlight

I går, Mandag, havde jeg en hjemmedag.
Hvilket passede super godt, da jeg var småsyg og kunne mærke min depression.
Hvilket gjorde mig i rigtig dagbogs-humør.

Et mislykket forsøg på at male en bjørn med en kat på hovedet.
Meningen var, at det skulle have været en studentergave til Kalle, men det gik ikke vildt godt.
Derfor lader jeg den være som den er, indtil jeg finder en ny måde, at håndtere maleriet på.

Hera, der faldt i søvn mens jeg luftede ud i går. Vi bliver nødt til at have hende i
sele, mens vi lufter ud, da hun ellers vil prøve at hoppe ud.

Stemningsbillede af gårsdagens besøg hos Ks mormor.
Egentlig besøgte vi ikke hende, men lånte hendes lejlighed til madlavning med videre.

Endnu et stemningsbillede - min yndlingsblomst!

En sød engle-danser figur, som Ks mormor har stående.
Jeg er helt vild med den. Derfor tog jeg et billede af den.
Jeg synes at (hun) virker rigtig elegant!


En fin bakke, der også stod over i Ks mormors hjem.
Jeg fandt den rigtig yndig.
Blev vildt misundelig - så hvis du kender en, der kender en,
der har noget lignende og gerne vil sælge,
finder jeg den meget interessant!

Fødselsdagsinvitation.
"Kære Onkel & Misse" ...
Der er intet bedre end farverige og alternative invitationer.
Tak til Ks søster for den søde lagkage-invitation. Den er rigtig, rigtig fin.
Hun har faktisk sin egen blog.

Éngangskamera. Til de dage hvor mit rigtige kamera ikke har fulgt med,
eller hvor jeg simpelthen ikke har kunne finde mit digitalkamera :-(
Til gengæld elsker jeg håndfaste billeder!

Regnvejr udenfor. Det er hyggeligt at kigge på. Jeg synes selv at jeg fik taget et rart stemningsbillede.

Hera blev også luftet, mens det regnede. Og vi luftede ud. Det er nu hyggeligt med vores lille kat.


Dyster September himmel. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar