mandag den 3. september 2012

Slut med sommerferie

... og jeg havde aldrig troet, at jeg skulle tænke sådan noget højt, men det er jeg glad for. For når man har gået i flere måneder, uden de største aktiviteter, grundet venners ferier med videre, er det rigtig dejligt, endelig at kunne mødes.
Jeg føler allerede at jeg har en hel verden at besøge, og jeg glæder mig. Det er også rart, at det er blevet lidt mere hverdag, således at pengene ryger ind på kontoen og der er mere kontrol i børnehaven. Der er ikke det samme sommerferie-kaos hængende over hovedet længere. Desværre er det begyndende efterårsvejr på trapperne, hvilket er lidt trist. Dog utrolig smukt. Og med den følelse - altså af skønhed - vil jeg med stor glæde gå efteråret i møde.


Noget helt andet er, at jeg har sendt et brev. Mit første brev i lang tid! Det der er endnu bedre ved brevet er, at jeg har skrevet det på min elskede skrivemaskine. Jeg kalder den Bodil, fordi der er en lille seddel i den tilhørende kasse, hvorpå der står den gamle ejers navn. Eller den første ejer? Hun hed(der) Bodil - derfor har jeg valgt at navngive min elskede skrivemaskine efter hende. Det var en super fantastisk følelse, at skrive et maskinskrevet brev, med stavefejl og det hele, finde en konvolut, købe frimærke på den nærmeste tank og poste det i postkassen. Fedt, fedt, fedt!

I dag har jeg købt Guild Wars 2 (en helt anden verden, end min skrivemaskine verden). Det er jeg i gang med at installerer, således at jeg kan spille det. FEDT spil, skal det lige siges. Og så er jeg fri for at bruge Ks account.
I dag har jeg en fridag fra arbejdet og sådan nogen burde nok bruges fornuftigt, men jeg er overhovedet ikke fornuftig. Så jeg har bare slappet af på sengen, drukket kaffe, hygget med Hera og set lidt Zulu i fjernsynet. Jeg glæder mig mere og mere til den nye lejlighed, således at vi har mere plads at rode på. Lige nu føler jeg, at jeg bor i en lille bitte lejlighed, der nærmere er et lager, end bolig. Men tingene ændrer sig snart og det bliver FEDT!
Mere er der faktisk ikke at fyre af, end at jeg har det godt og følelserne sunde.

Må hverdagen være god for alle                                                 - Carpe Diem

Ingen kommentarer:

Send en kommentar