onsdag den 19. september 2012

Sidste sygedag..

.. og arbejde i morgen. Det bliver dejligt at komme i gang igen. Jeg er træt af at være forkølet og sløj. Så det passer mig fint, at det begynder at gå den rigtige vej. Desuden er feberen forsvundet. Så nu er der kun tilbage at skulle i bad i morgen tidlig. Vaske al sygdom af mig og virke som et ganske normalt hverdagsmenneske! Juhu.
Jeg har ikke så mange billeder af vise, da jeg faktisk er blevet lidt træt af de samme naturbilleder og kattebilleder. Jeg synes ikke rigtig der sker så meget. Børnene i børnehaven må jeg ikke tage billeder af, men det kan være at jeg må tage nogle billeder af dem, hvor det kun er deres hænder eller noget. Faktisk tager jeg rigtig mange billeder af dem, i børnehaven. Hvilket er ret så hyggeligt. Men det er med børnehavens kamera og til "børnehave brug". Så det er fedt, at jeg kan få lov til at tage lidt kreative billeder af dem, der.
På den måde glæder jeg mig også til at få børn selv. Så kan jeg tage billeder af mine egne børn i kreative, aktive, søde, sovende eller andre øjeblikke. Det skal nok blive godt!

Så har der været et lille tilbage-slag. Jeg skal til læge i næste uge og snakke med hende omkring depressionen. Jeg synes der er tegn, der tyder på, at det går den gale vej. Hvilket er noget værre møg. Det gør mig ærligt talt lidt nervøs og bange, for jeg vil ikke vende tilbage til den ubehagelige tilstand, som jeg før har været i. Til gengæld trøster jeg mig selv ved, at jeg kan mærke det. Og derfor nok kan nå at handle i tide og komme ud af det, i ordentlig tid. Hvilket gør, at jeg ser lidt lysere på det hele.

Meget mere er der ikke at skrive om. Lige nu og her har jeg det rigtig godt. Jeg glæder mig til at ligne et arbejdende menneske i morgen, med søde, skøre, sure, kede af det eller skrigende børn i morgen. Nogle der er glade for at se mig, andre der er lidt mere.. Lige glade. Det bliver godt!
Hurra for børne institutioner og børnelogik!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar