mandag den 10. september 2012

September morgen

Så blev det september morgen. Og hvilken morgen! Den er smuk og dejlig. Jeg er rigtig, rigtig træt. Men solen skinner og jeg glæder mig til at komme på arbejde. K er draget mod Nørrebro, og jeg befinder mig blot her i Roskilde. Dog er det dejligt. Og jeg glæder mig til at komme ned i børnehaven/vuggestuen. Der er så herligt at være!
Der er ikke så meget at skrive. Jeg tror bare jeg ville putte lidt billeder ind på bloggen som begejstring for, at jeg har fundet mit kamera. Jubiii! Jeg er så glad.
Men der kommer nok en masse billeder, lidt skriveri med videre, senere. Hvis ikke i dag, så en anden dag.
Carpe Diem





Dabradioen viser 11-09-2012.
Det er et eller andet sted sorgens dag - i hvert fald for nogen - og jeg skænker de mennesker, der har mistet en de holder af, en tanke.
Samtidig vil jeg råbe hurra, så højt jeg kan. For min stedsøster fylder 21 år i dag.


Himlen er også skøn. Skyer, flyvernes aftegninger på himlen og solen der langsomt varmer op og gør klar, til endnu en dag. Indtil videre kan jeg ikke mærke, at det er efterår. Og med den varme dag i går, er jeg endnu mere parat til de koldere dage.
Men jeg håber stadigvæk på, at det ikke bliver koldt og klamt, alt for hurtigt. Jeg bryder mig ikke så godt om vinterperioden. Kold, trist og ensom. Sådan føles den i hvert fald for mig.. Til tider..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar