mandag den 10. september 2012

Mandag


Så blev det mandag. Jeg har fri i og troede sådan set at det bare skulle være K og jeg. Men så ringede det fra hans arbejde, at de har brug for en vikar i dag. Det er virkelig fantastisk, da han endelig kommer til at lave noget. Jeg er glad for at han har fået en vagt. Det er det samme slags arbejde som jeg, så vi har også det til fælles og kan tale om det. Dele erfaringer og diskutere diverse problemer, der nu kan være. Hvilket jeg er rigtig glad for.

Til gengæld føler jeg, at jeg burde suse rundt i lejligheden og ordne diverse ting og sager. Men jeg orker ikke. Jeg har været lidt sløj her i weekenden og vil ærligt talt ikke rigtig bevæge mig nogen steder. Varme drikke, dyne og fjernsyn gør godt lige nu.
Det er også rart med Hera vimsende omkring, med sin spinden, sin legesyge og sit gode humør.
Lige nu ligger hun oppe på vores skab og holder øje med alt hvad der sker. Det er rigtig dejligt.

Egentlig er der ikke så meget skrive. Jeg vil vende tilbage til min sløve mandag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar