torsdag den 23. august 2012

Sommerhus og hjemmefront.

Jeg nyder livet rigtig, rigtig meget fortiden
Ting giver ligesom mere og mere mening.
Kroppen føles let, lyset er der og jeg er glad
Det er rart med en forfriskende følelse
Følelsen af, at leve.

Hera der sover ved min hals


Dette blev dagens billede, da jeg synes Hera ser vidunderlig ud, sovende på mit bryst. Jeg elsker hende!


Gilleleje
I går kom K og jeg hjem igen, efter 2½ times offentlig transport fra Gilleje. Det var super fantastisk endelig at komme hjem igen, til ens egne ting og sager, der ellers flyder i hele rummet. Dog var det også fantastisk lækkert, endelig at komme lidt ud.
Vejret var et vaske ægte sommervejr i Danmark. Det har vi manglet og trængt til, så det blev udnyttet i fulde drag. Med fyldt kuffert drog vi afsted i K's mormors bil. Fuldt pakket, med kattebakke og andet katteudstyr.

Jeg har taget nogle billeder af opholdet. Både private fotos og stemningsbilleder. Det har været strand- og rosévejr. Babypludder, filmhygge, tetid og andre skønne ting. Brætspil, læsning og solbadning har også været på hitlisten. Tiden er vel spenderet og jeg fortryder ingenting. Det var bare så lækkert med en miniferie i det ganske danske land, en rigtig god gammeldaws sommerferie!

Min skønne kuffert der bliver pakket

Utilfredse Hera

Yndige yngste "niece"


Rødvin

En herlig sommerplæne

Skyen der ligner en fjer

Ved havet

Ved havet - skyen der ligner en fjer er svævet hen over selv samme sted, som vi befinder os

Morgenmad

Barnemave

Små fødder


Hamlet - yndig ældre cykel, som blev fundet mellem træerne ved sommerhuset






Aftentid, tetid, hyggetid



Mindre tetid


Ved havet


Våde små fødder


Der blev også bagt lækre morgenboller




Lækkert sted at bade + sole sig





Æblekage skulle der også til - hjemmelavet!

French Toast

Morgenmad

Ks mor i morgenhygger!




Farvel til Gilleleje


Vi drager mod lyset - hjem

Hera i boks i bus






Forbrug
Så har jeg også shoppet. En carry gul kjole blev det til - noget heeelt nyt for mig. Jeg ved slet ikke om den bliver noget for mig, men nu har jeg givet den en chance. Ellers må den sælges igen..
Så har jeg også købt mig et par blå bukser. Jeg trængte til noget farverigt tøj, efter som at alt mit tøj nærmest er sort/gråt eller brunt. Den carry-gule er ikke langt fra brun, men stadigvæk mere... gul. Og de blå bukser slår vel nærmest alt.

179 kroner, H&M

Jeg er ikke sikker på, at disse er de rigtige, men..
50 kroner, H&M

Så har jeg også købt mig en 2-pack gamacher. Jeg trænger til nogle nye par, eftersom at de gamle er tyndslidte, hullede og hverken har skridt eller knæ tilbage. Derudover valgte jeg også at forkæle mine "låne niecer" (Ks niecer).
De har fået en gave hver, men indholdet vil jeg endnu ikke vise. Gaverne skal først pakkes op. Så det er ventetid indtil da.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar