søndag den 5. august 2012

Min weekend


Hera og jeg tager en fredags-lur

Hera sover lidt mere

K og jeg passede Mads lørdag. Her spiller de to gutter sjove spil på nettet.

Minde om min lillebror og en dejlig ferie - super dejligt.


Min lillebrors seje sørøverskib

Navngivningsfest og fødselsdagsfest med have og solskin - muffins, kaffe og frugt hørte sig også til. MUMS!

Gaver på en fantastisk solskins søndag


Flere gaver

Navngivningsbarnet der sov.

Storesøster der spiser KAGE!

Fin dekoration og skønne muffins

Størstebarnets fine (hjemmesyede) kjole - tadaaar!

Hjemmelavet bordpynt - aaawww.

Hovedpersonen (yngsten) vågnet op til dåd - tillykke med dagen søde I.

Dejligste K - min K :D

Sødepigen i egen (lille) person

Fantastisk dag

Med lækkert kaffe, kage, brunch bord!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar