fredag den 24. august 2012

Lettet om hjertet og glad i sindet.



Så fik kæresten job. Det er helt fantastisk, hvordan alting føles meget lettere, i løbet af 1 time.
Ventetiden var helt klart det hele værd og placeringen er perfekt, i forhold til Ks hverdag.

Jeg ser en fremtid forme sig, med erfaring og small-talk omkring drømme, hverdag og økonomi, hen over køkkenbordet.
Brønshøj er pludselig ikke så langt væk, som for blot en lille måneds tid siden. Jeg glæder mig rent faktisk.

Vi gik rundt i Tiger og drømte om vores kommende køkken og resten af de dingenoter, dimser og pynt, som vi vil pryde vores kommende bolig med. Det bliver rigtig dejligt at se hvordan vores lille hjem kommer til at forme sig. Opgradering fra 27 kvm til 50 kvm. Det er fantastisk!

Jeg føler mig meget mere let om hjertet og det er jeg glad for. Det er en skøn følelse.
Så med hjertet der hvor det oprigtigt banker, med et opvendt smil og bedre følelse med sig selv, vil jeg gå denne weekend i møde. I håb om, at det emotionelle stadie vil fortsætte sådan, det næste stykke tid.

Med friske tanker, bløde smil og lette hjerter, vil jeg ønske alle en god weekend.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar