torsdag den 12. juli 2012

Triste dage

Nogen gange når jeg har en dag, med mindre optur end nedtur, bør jeg altid prøve at få det bedre. Men det er oftest svært. Svært fordi jeg rammes af et tankespind, en nedadgående spiral, som jeg ikke kan komme ud af. Ubehagelig vis har jeg fået en hjælp i pilleform, som jeg må tage til takke med lidt endnu. Men jeg håber på, nu hvor det hele har rykket sig flere meter, at kunne slippe hjælpen og skabe noget større selvhjælp. Blandt andet coaching har været meget bedre, end psykologhjælp, for mig. Jeg er meget selvreflekterende og behøver egentlig ikke grave så meget i fortid og problemer, men nærmere styrke de styrker jeg i forvejen har.

Min ven viste mig en gang den her sang og forklarede hvorfor han godt kan lide den. Fandt den sammen med Kfyren i dag, og kom i tanker om, hvorfor jeg også godt kan lide den. For musikvideoen giver også en god følelse. Man skal ikke leve halvt eller gå i sin egen skygge, men være sig selv tro.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar