onsdag den 11. juli 2012

Suk



Jeg ønsker mig brændende en kat. Jeg ønsker mig en kat virkelig, virkelig, virkelig meget. Egentlig vil jeg "skide" på hvor jeg bor. Hvor langt jeg skal cykle for den nærmeste offentlige transport.. Hvem der er mine naboer (så længe de ikke mishandler min kat).. Hvis bare jeg har en kat.
Måske ikke heeelt sådan. Men jeg ønsker mig virkelig en kat!
Har i dag modtaget en sms, der er hjertegribende. Hun sælger bare den her kat til mig, gennem sine skrivegaver - hvis jeg havde været i samme rum som hende, er jeg sikker på at hendes talegaver og katten ville have tigget mig om at tage den med hjem, med det samme. Suk. Jeg ved bare at jeg bliver helt rørt over synet af denne misser. Den er sød, køn og en lille han. Lillemand.
Jeg håber at vi snart finder et sted at bo, hvor lejen er medgørlig og der står "husdyr tilladt". Jeg har aldrig rigtig fattet princippet i, at husdyr ikke er tilladt. Faktisk synes jeg at det er noget værre noget. Det er så opgivende og modløst, ikke at have et kæledyr.
Nu bor jeg heldigvis ikke alene, som jeg gjorde for et års tid siden, men derfor er min største lidenskab altså kæledyr. Jeg ønsker mig både hund og kat, men hvis jeg kunne starte med denne søde, lille skabning, vil jeg blive ovenud lykkelig.

Kender du en der bor i nærheden af Roskilde, og som gerne vil leje ét stort værelse eller to værelser ud, til to unge mennesker, hvor husdyr er tilladt, så smid endelig en kommentar.
Jeg ved at Kfyren er lige så interesseret i at gøre vores familie et nummer større.
Drømme...Drømme... Drømme..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar