tirsdag den 3. juli 2012

Ønsker



Jeg glæder mig viildt meget til den dag jeg kan skifte mit gamle Canon kamera ud, med et lækkert Nikon! Det er simpelthen for pinligt at løbe rundt som en eller anden turist og prøve at tage "professionelle" billeder. Ikke nok med det, så bliver billederne også meget bedre, med et godt kamera. Jeg er meget glad for mit lille Canon. Det er et godt digital kamera, som er lækkert at have med på ferie. Det holder godt, trods ridser og så videre, men jeg er sgu så glad for at tage billeder, at det bliver en ren leg, at få et nyere kamera.







Nikon D3200 - super flot. Jeg har dog ikke læst så meget om det endnu. Har egentlig også brug for en kamera "ekspert" der kan vejlede mig, til at finde det helt rigtige kamera. Jeg glææææder mig simpelthen til at få penge og råd til at fuldføre de her drømme. Jeg glæder mig faktisk som et lille barn. Det bliver dejligt at føle sig lidt rig, på et tidspunkt.. "Rig".. mmhm.. Det smager godt det ord. Nok nærmere "stabil økonomi". Jeg har mange forventninger til fremtiden. Mange håb og ønsker. Men hvornår og hvordan, har jeg ingen anelse om.
Lige nu ønsker jeg mig blot en økonomi der kan 'give' mig det, jeg ønsker mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar