tirsdag den 10. juli 2012

Materiel gris

Jeg har været en lidt materiel gris her på det sidste og købt (alt) for mange ting. Det er hverken godt for økonomien eller det at være menneske. Jeg har nemlig en blandet holdning til alle de materielle goder. Jeg synes ikke om at livet går op i flotte, store ting, der er dyre. Samtidig så synes jeg også at det er fedt, at sidde med en helt ny computer, eller at lege med min søsters iPhone.
Derfor er jeg også kommet i et mere eller mindre kriseramt situation med mig selv, mellem det lidt mere spirituelle og åndelige, overfor det materielle og praktiske.
Men! Indtil jeg når så langt som til en beslutning eller konklusion på det hele, må I gerne se lidt på de ting der er en del af mine favoritter.


Ballerina sko, købt i Skoringen. 50 %
Købt for 150 kr.

Så tasken hos min søster og lånte den af hende.
Det er min mormors gamle taske, som min søster har fået af hende.

Tasken, igen. Den er bare skøn, synes jeg!

Jakke fra min yndlings genbrug i Ringsted.
Købt for et par år siden og kan ikke husk købsprisen.
Men jeg fik 4-5 stk. tøj for i alt 100 kroner, hvori jakken var med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar