tirsdag den 3. juli 2012

Lukker solskin ind

Hvor er det dejligt, endelig, at have et lækkert, sommerligt vejr! Jeg nyder solen gennem mit vindue, som varmer min hud og får rummet til at lyse op. Det er helt igennem fantastisk. Har i dag købt te til "en hyggestund" - og jeg glæder mig til at drikke det, fra vindues karmen. Det er også rart at vide, at der er en lille græsplæne uden for. Og til al den sol har jeg også købt mig en solcreme, således at jeg ikke er alt for usund. Åh, hvor er det dog skønt med solskinsrige fridage, efter en periode med eksamenslæsning. Alkohol holder jeg også en lille pause fra. I hvert fald i nogle dage. Jeg har slet ikke lyst til at være beruset af andet, end humøret, solen og denne friheds følelse, der hersker i mit sind.
Kfyren er draget mod det Københavnske, indtil sin bror. Så jeg er sådan set efterladt lidt til mig selv. Men mon ikke at jeg får det bedste ud af det? Det håber jeg! Kom sol, kom sol, kom sommer!
Må alle få en vidunderlig solvejrsdag og nyde den på bedste vis. Det har jeg i hvert fald tænkt mig.

Carpe Diem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar