søndag den 1. juli 2012

Huehår



Så fik jeg huehår, vogntur og studentergilde - hvad mere kan man ønske sig?!
Jeg fik huen placeret på mit hoved, onsdag den 27. juni, som den allersidste fra min klasse. Det gik ganske pænt og jeg fik da skrevet et 7tal i midten af huen. Min søster havde fået æren af, at placere symbolet på mit hoved, hvilket hun var rigtig stolt af.
Alt er derefter gået som det skulle. Uden planer, har alting været trættende, men godt! Tak til min skønne klasse, for en hel uforglemmelig vogntur. Det er noget som alle bør se frem til! Ikke nok med det, så skal min familie også have tak for det skønne gilde. Det var lige som et gilde bør være. Familien kom på besøg, der var lækkerier til den søde tand og besøg af verdens sødeste ven, Oli. Efterfølgende tog jeg hjem og slappede af, med Kfyren.
Det har været noget helt særligt, som er gået alt, alt for hurtigt og jeg kan slet ikke forstå, at tiden allerede er slut. Dagene sneglede sig af sted, op til dagen, men nu er det som om, at de alle sammen er blevet suget ud af kalenderen. Det er allerede Roskilde Festival's tid. Og jeg skal slet ikke deltage i år, hvilket er sørgeligt, men.. Så kan jeg få styr på alt muligt andet vigtigt.


Men vogntur kom vi på! På trods af noget hektisk tumult med noget ambulance tilkaldelse, på grund af et alvorligt slag i nakken (=hjernerystelse), gik turen rigtig godt. Det meste af tiden var alle glade og festlige. Vi blev ekstremt fulde, vi råbte, skreg, sang, dansede og skålede (lidt for) mange gange. Vi morede os, talte på kryds og på tværs, faldt i vognen, tissede på diverse fortorve og hække, åd, drak lidt mere, råbte endnu mere, skålede endnu engang og ønskede hinanden tillykke med huen.
Der blev serveret diverse drikkevarer (sodavand, alkohol, vand), pølsehorn, punch og pizza blev serveret. Rugbrøds-bites var også til stede, samt nachos med kylling. Det var en fest ved hver familie - jeg sætter pris på alt det det gjorde for os, trods den korte tid vi deltog i deres goder. Ind - æde - ud. Stakler.

















Jeg tror ikke rigtig jeg har haft nogen idé om, hvordan det hele ville være. Det har virket så fjernt, så krævende og helt uoverskueligt, at blive student. Nu er jeg det. Ligesom så mange andre fra mit gymnasium. Det er virkelig fedt og noget helt særligt! Jeg håber at alle får en god studentertid - alle kommende studenter. Må de nyde det og have vejret med sig, som vi havde på vores tur. Det er noget helt specielt at blive færdig med gymnasie-tiden.
HURRA


Ingen kommentarer:

Send en kommentar