fredag den 13. juli 2012

Fredag



I dag går turen mod hjembyen Ringsted. Her skal Kfyren og jeg først besøge en af mine veninder, som er den bedste til dyr, jeg kender. Hun har fået killinger og jeg skal se ham, jeg muligvis kan "anskaffe" mig.
Efter et forholdvist kort visit skal jeg hjem til mormor og morfar, sammen med Kfyren. Her står aftenen på aftensmad, hygge og overnatning. Jeg er sikker på, at det nok skal blive hyggeligt.
Hele denne weekend kommer til at stå i familie-venskabs-orienteringens navn. Kfyrens mormor holder fødselsdag i morgen, så der samles hans familie ude i et kolonihavehus til en herlig stund. Det glæder jeg mig til.
Så alt i alt bliver det billigt på mad, men dyrt i forhold til togbiletter. Ej at forglemme.. Rigt på kærlighed og venskab.
Må alle have en god weekend, og nyde at vejret er o.k. indtil videre.

Carpe Diem

Ingen kommentarer:

Send en kommentar