torsdag den 12. juli 2012

Endnu en regnvejrsdag


Der er rigtig mange ting der skal gøres og ordnes, men jeg er simpelthen ikke i stemning til det, når det regner som det gør i dag. Regnen pisker ned og vejene er blevet til bække.
I går fik jeg købt tre mapper hvori jeg satte alle mine, Kfyrens og vores papirer i. Det vil sige at vi har lidt mere ro og orden på det hele, nu. Dog kunne hverdagen godt trænge til et ekstra rum, i forhold til orden.
Men jeg vælger simpelthen at holde en standby dag, hvor jeg bare kan være morgengrim hele dagen, rende rundt i undertøj og hygge mig med fjernsyn, musik og diverse ting man kan finde på internettet.

Må alle have en skøn regnvejrsdag - hvis det da regner, hvor I befinder jer. Ellers bare en herlig dag.

Carpe Diem

Ingen kommentarer:

Send en kommentar