onsdag den 4. juli 2012

En tirsdag aften



Jeg skal være alene hjemme indtil søndag, hvilket jeg skal vænne mig til. Ikke at jeg ikke nyder stilheden, eller alenetiden, men jeg bliver også meget hurtigt ensom. Det er en ubehagelig følelse. Jeg bliver alt for rastløs og spontan. I går lavede jeg mig en hyggelig kop lakrids te og nød solnedgangen. Samtidig så jeg også TV over Sputnik (som Kfyren har sørget for, er til rådighed). Samtidig har jeg også en aftale med en god veninde, senere. Det er ganske hyggeligt med det der "sommerferie".
Dog glæder jeg mig også meget til at ham den søde kommer hjem igen. Man kan hurtigt savne ham, når man har noget man gerne vil diskutere, når man har brug for at give et kys eller bare det at putte om natten. Han er en dejlig fyr!
Men her lå jeg så i går. På sengen, med front mod TV og med en enorm kop te. Det blev da ganske dejligt alligevel. Her til morgen stod jeg også op til en masse sol. Jeg lagde mig i græsset, foran vores lejlighedsblok og sov videre.
Hvor jeg dog elsker når den danske sommer blomstre! Det er helt fantastisk!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar