torsdag den 7. juni 2012

When AT is a bitch

 AT mig i rø***.. Og hvad der ellers hører til. Vi var to fra min klasse, som valgte at "drikke sorgerne væk" efter vores karakter var blevet givet. Jeg fik 02, som er lige præcis bestået, i min opgave. Hvilket jeg er meget, meget ærgerlig over. Samtidig trøster jeg mig selv med, at det "bare" er AT.
En anden grund til at fortsætte drikkeriet var, at AT tæller to gange.
Altså hedder det så: 02 x 2.. Så jeg har fået 02 to gange, inden for en halv times tid. Juhuu!

Men vi blev da berusede.. fulde.. Jeg fik tømmermænd ved aftensmads tid og spiste en calzone. Inden da havde vi nogle veninder + en kæreste, ja faktisk mange andre, som joinede Kongen (et beskidt druksted, som alle Amtet-mennesker elsker).

En dinosaur valgte også at trøste, som gave fra kæresten (til min veninde). Alt i alt blev det ganske hyggeligt og der kom også lidt stemningsbilleder ud af det.

"Alt over 02 er spildt arbejde" eller "02 er fint, 02 er fint. Alt over 02.. er dig selv forpint"













Tak for den dejlige støtte, T, S og resten af Kongen. C - vi skal nok klare den!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar