mandag den 25. juni 2012

Tvillinger

Midt i al studenter racet, karaktersnak og diverse svingende følelser, er der én ting der er SKØN at følge med i. Endnu engang bliver min kaktus mor. Denne gang til tvillinger! Det bliver super at se to smukke, hvide blomster, springe ud, på en gang. Og det sker i morgen, hvor jeg har tid til at se dem! Onsdag bliver jeg student, så der er jeg knap nok hjemme. Derfor bliver det skønt at nyde det i morgen, samt de folk der er blevet studenter i dag. Åh.. Der sker så mange ting lige fortiden. Der er fuldt fart fremad, alligevel er man totalt langsom, synes jeg. Jeg er i hvert fald udkørt af alt det her eksamensfis. Det er et kæmpe projekt, som jeg gerne vil undvære i et års tid..

Men.. Nu til mor og børn!











Jeg er simpelthen så stolt over min fine, lille kaktus. Det er første gang, nogensinde, at jeg har formået at holde en plante så længe. Derfor er jeg ekstremt glad for, at denne har sprunget i blomst, to gange i træk. Sidste år og i år - denne gang med TRE blomster !!
Gad vide hvor mange der kommer til næste år!?
Jeg er en stolt kvinde, med grønne fingre, hehe...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar