tirsdag den 12. juni 2012

A Shot Of Love


Hver dag bliver jeg mødt af et skud ægte kærlighed. Hver dag mødes jeg med smil. Jeg ved, at hver dag, er der én som holder af mig og ved mig. Hver dag. Men hvad med de gange hvor jeg skubber tingene længere væk? Det er ikke altid let at være sammen med en, som er ustabil og lettere utilregnelig. Til tider er det for meget.
Jeg fylder rigtig, rigtig meget i hverdagen. Jeg har et temperament og et ustabilt sind, som kan være svært at håndtere. Dog kender jeg én, som aldrig har gjort det så godt, som ham. Jeg kender én, som til tider kan læse mine tanker, eller gøre situationen meget lettere for alle, ved at handle på det rette tidspunkt. Men hvad så når den person ikke selv er på dupperne? Hvad så, når den person selv er udkørt, udmattet, eller har en off-day? Ja, så er det der at egoismen fylder mest. Det er dér, at tingene falder sammen. Hvilket er ærgerligt. Jeg kan kun bebrejde mig for de tidspunkter, da det er mig, der ikke kan være der på samme måde. Jeg er ikke lige så overskudsanliggende, som han er. Hvilket er sørgeligt. Jeg stoler blind på ham og ved, at han kan håndtere næsten alle situationer, som jeg ikke kan. Jeg skal bare mande mig op, og håndtere de sidste ti procent, som han ikke kan. Hvilket ikke er meget, men når det kommer til stykket, kan jeg ikke regne det ud, før korthuset vælter sammen. Det er dét jeg finder ærgerligt. Den tanke gør mig urolig og ked af det. Den gør mig dårligt tilpas. For er der én ting, som jeg virkelig sætter pris på, så er det hans gå-på-mod. Det er hans charme, overskud og strålende humør. Derfor skammer jeg mig. Jeg skammer mig utroligt meget. For han er mit skud kærlighed i dagligdagen. Han er min energi og mit selvværdsboost. Jeg vil ikke bytte alt det positive væk. Nej, jeg vil kæmpe for at kunne opretholde mig de ti procent. Være der for ham, som han er der for mig. Jeg vil være hans Shot Of Love

Ingen kommentarer:

Send en kommentar