torsdag den 7. juni 2012

Rend mig i traditionen eller?

Selvom at jeg stadigvæk kan blive student, uanset farve eller om den er der, eller ej.. Så irriterer det mig grænseløst, at jeg ikke har modtaget min hue i den rigtige farve.  Jeg har modtaget den i blå, men jeg er STX studerende. Ergo, den er HF farvet. Ikke at jeg på den vis har noget imod HF studerende. Mere bare symbolet i, at en HF'er helst vil være blå, og en STX'er gerne vil være rød..

Et eller andet sted kunne jeg jo bare sige "rend mig i røven, tradition".
Men sådan er jeg bare ikke. Nu er der 20 dage tilbage, til jeg skal stå med huen på. Jeg har mailet to gange til den person, som jeg startede med at kontakte, uden respons. Dette er også bare en frustrerende følelse - nok faktisk den der gør hele situationen værst.
Jeg har modtaget en sms fra vedkommende om hvad jeg skulle gøre, men det er da rart med noget bekræftning om, hvordan og hvorledes tingene hører sammen.
Nu kan jeg heller ikke finde hans telefonnummer på deres hjemmeside, hvilket er meget mærkværdigt. Så jeg har kontaktet en anden person, og jeg håber virkelig ikke at det bliver nødvendigt, at kontakte en helt tredje. Så bliver jeg først rigtig, rigtig tosset.
Jeg har 4 eksaminer tilbage og det er fint nok - jeg har masser af tid. Men i sammenhæng med ventetiden på huen, symbolet, synes jeg at tiden går aaalt for hurtigt. Især når alle andre har modtaget deres og jeg ikke har hørt noget negativt om deres.
Selv kærestens er på sin plads, og vi venter bare på den dag han skal have den på! Han sagde endda, at jeg bare kunne låne hans på dagen. Verdens sødeste menneske!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar