torsdag den 14. juni 2012

Lidt af det hele

Nu er der gået en måned, med mig i blogverdenen. Det er spændende hvordan man udvikler sig, finder andre ting interessant, og finder nye ting, som er inspirerende.
Jeg glæder mig til at få taget lidt flere billeder, som jeg kan vise, her. Det er så hyggeligt at gå rundt og tage billeder. Jeg glæder mig egentlig også til at anskaffe mig et nyere kamera, sådan så jeg ligner en der er lidt mere professionel, end en turist. *suk*
Mit canon digital kamera er kun tre år gammelt, men ekstremt slidt, og ikke særlig spejlrefleks-ramt. Hvilket til tider godt kan ærgre mig, da jeg elsker at tage billeder. Min far ejer et lækkert, lækkert kamera, og jeg tror lidt at jeg skal besøge ham en dag, hvor jeg kan låne det. Så kan jeg få nogle super fede billeder til bloggen, men også bare til min samling.

Jeg elsker billeder og er nok lidt for interesseret i det, til tider. Jeg køber gerne éngangskameraer, sådan så jeg også har nogen, der ser lidt mere ældre ud, og er i hånden. Men der er intet som at lege med et digitalkamera. Zoom, fokus og de lækre indstillinger der hører til. Sepia, b/w, sollys, indendørs, snevejr, natshot.. Alt muligt mystifystisk og interessant. Jeg kan så godt lide det!

Så lige nu er min største drøm nok at modtage sådan et kamera. Jeg skal virkelig have sparet det der guld sammen. Hvis der er nogen der kan guide mig hen til enden af regnbuen, hvor guldkrukken er, vil jeg blive glad. Meget glad!

Nå, men ikke nok med blogging og kameraer, så er der jo også et virkeligt liv, ud over denne digitale, globale, internet-verden.
Eksaminerne er stadigvæk i gang og de slutter først om ca. 14 dage. I dag har jeg været oppe i Oldtidskundskab, hvilket gik helt i vasken.
Jeg formåede at blive så nervøs inde til forberedelsen, at jeg ikke havde styr på noget som helst. Jeg kunne ikke huske noget som helst eller finde ud af, hvad jeg skulle med teksten. Jeg var blank.
I det mindste bestod jeg, hvilket er det vigtigste. Så nu er det bare om at komme op på hesten igen, tage et par dybe indåndinger og sige til sig selv, at det nok skal gå.

Det er belastende at have sådan en letpåvirkelig psyke, der ikke vil påvirkes af andet, end frygt, angst og nervøsitet. Dumme, dumme, dumme den. Men en dag kommer jeg efter det, og så skal det hele nok gå!

Carpe Diem!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar