tirsdag den 5. juni 2012

Latterlig, lille, dog stadigvæk lovprist...


Nogen gange giver verden bare ikke mening, og man har lyst til at gemme sig væk. Befinde sig et sted, hvor vigtige karakterer ikke gælder, eller hvor verden ikke handlede om øko-venlige produkter, vegetarisk mad, dyre-velfærd, amnesti med videre.

Derfor er dagens blogging som den nu er. Latterlig, lille, dog stadigvæk lovprist (af mig)..



Når ens kæreste hører noget anderledes musik, og man spørger "hvad hører du?".
Hvorefter han viser videoen på youtube.

Det er i hvert fald noget der kan få en til at grine, midt i et AT-helvede. Hurra for at jeg har skrevet tale-papir og gennemlæst min synopsis. I morgen er AT slut for altid og jeg skal aldrig mere arbejde med det fag, på dén måde, igen.
Tværfagligt .. det er alting alligevel!



Samtidig vil jeg lige vise mig fra min barnlige side. Forleden fandt jeg denne sang på youtube. Jeg er nok bag ud, i forhold til mange andre. (Igen viste Kalle sig i hvert fald fra sine bedre stand-up sider, da han begyndte at synge med).
Velkommen til den mærkelige del af min blogging verden. Lidt barnlig og latterlig vil jeg også gerne have lov til at være. Det er jo mig, som jeg er bedst, i hvert fald meget af det.

Overspringshandlinger skal der også være plads til. Endnu en fra min side..


OBS! Hvis der er nogen, som har gode råd med hensyn til html og layout, vil jeg meget gerne høre om det. Jeg er helt på bar bund, på trods af mine store færdigheder inden for arto-verdenen, dengang. He he.
Jeg håber at nogen kan give mig lidt inspiration. Jeg har så mange billeder, som jeg både vil skabe et galleri med, men også bruge til min blog, som gjort tidligere.
Idéer til min blog, konstruktiv kritik, ris eller ros er meget velkommen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar