torsdag den 21. juni 2012

Besøg med kærlighed






Er der noget som jeg inderligt holder af, så er det dér, hvor min mor bor. Jeg elsker markerne, himlen, huset. Jeg elsker gåturene i området, og det er nok det sted jeg mest ser, som mit barndomshjem. Selvom at det langt fra er der, hvor jeg er opvokset.



For eksempel er min lillebror noget af det skønneste jeg ved, på trods af, at jeg har svært ved at håndtere hans energi, til tider. Han er en dejlig fyr, som jeg holder utroligt meget af, og jeg kan egentlig ikke helt forestille mig, hvordan tingene havde set ud, uden ham.





















































Naturen i området er virkelig hyggelig. Den er ikke noget særligt, men den er der. Og jeg nyder den super meget! I det hele taget kan jeg bare godt lide at være på besøg. Det giver en dejlig afslappet fornemmelse. Jeg savner det ofte, men alligevel er det skønt, at være sin egen herre. Det er fedt at nyde tilværelsen, som ung, med egen nøgle, egne regler og så videre. Det elsker jeg også.

Beklager at billederne er lidt rodede, men jeg er endnu ikke så dygtig til at opstille dem. Så de er sat lidt fra side til side, som et forsøg på at gøre det lidt sjovt. Hmm, jeg ved ikke helt om jeg kan lide idéen, men det er nu sådan, det ser ud.












Tryghed og vane har stor betydning for mig. Derfor elsker jeg det her hjem. Det føles stadigvæk som mit hjem, på trods af, at det er omkring to og et halvt år siden, at jeg flyttede hjemmefra.



Verandaen
Ponyerne på den sædvanlige gåtur

Blomster



Blomster på gåtur


Mors skønne Orkidee



Kirsebær blev serveret



Mark
Hjemmesyet bamse


Min lillesøster fik for mange år siden, denne giraf-bamse foræret af mig. Jeg lavede den selv (dog med hjælp fra lærer), og jeg tænker på, om jeg mon stadigvæk har nogle af de færdigheder? Så kunne jeg jo sy nogle bamser til min lillebror. Og eventuelt til mine egne børn, den da 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar