mandag den 21. maj 2012

Solen skaber...




 Den fine blomst blomstre, og blomstre. Snart vokser den ud, og er helt fantastisk smuk. Jeg glæder mig. Jeg kan bare mærke, at solen også får mig til at blomstre.

I dag var jeg ude ved Boserup skov for at slappe lidt af. Sad der ude i en lille tid og nød fuglesang, frisk luft og det flotte vejr.
Da jeg kom hjem lod jeg mærke til hvor stor blomsten på kaktussen var blevet. Jeg håber jeg er hjemme den dag, den blomstre helt frem!



Dette er resultaterne af i dags billeder af min fine plante. Jeg glæder mig til at sætte billeder ind
Jeg synes virkelig at den er rigtig, rigtig fin. Måske er det ikke noget at råbe hurra for, men for mig er det en dejlig ting, at se frem til.




Jeg synes i hvert fald at det er en glædelig overraskelse, at jeg formår at passe den ordentligt. Nu står den også på den visuelle ordbog, i vindueskarmen, så den rigtig kan få en masse solenergi.

Jeg skal også have gang i noget omplantning på et tidspunkt
Sådan så den rigtig kan vokse sig stor. Altså selve kaktussen!
Det er i hvert fald min lille øjesten.
Grunden til at jeg købte kaktussen var fordi jeg måtte sige farvel til mine to søde missekatte, Ronja og Sylvester.
Jeg havde fået dem gratis, men de havde alt, alt for meget energi, i forhold til det jeg kunne byde dem, så de kom tilbage til bedre levevilkår. En gård! Hvor de kan være udekatte, gå på jagt, se på heste, snuse i hø, spurte over marker og så videre. Jeg håber de har det godt. For jeg savner dem inderligt! Mine små øjestene.





Jeg håber at alle har fået noget ud af solen i dag. Den har varmet dejligt længe. Jeg kan i hvert fald stadigvæk mærke varmen i kroppen - jeg er mere og mere overbevist om, at jeg er opbygget af solceller, hehe.
Carpe Diem

Ingen kommentarer:

Send en kommentar