onsdag den 16. maj 2012

Kristi Himmelfart



Så er det blevet Kristi Himmelfart og aftenen foregår med kaffe, flødebolle og dansk film på TV2 Charlie, hos mormor og morfar.
Det er nu meget rart at tilbringe sin tid med dem. Lige nu har jeg lånt mormors computer, sådan så jeg kan skrive lidt på bloggen. Jeg synes lige at der skulle ske en update, i dag.



Noget jeg går og drømmer om, er noge hobbyer. Nok nærmere at igangsætte de ting, jeg i forvejen kan, men også at lære noget nyt.


Jeg har i tankerne, at:


  • Male et billede
  • Skrive en novelle
  • Sy en bluse (en af de ting jeg skal lære)


Så er eksaminerne også snart startet. Det står på skriftlig dansk, engelsk og tysk, hvilket er noget jeg nok skal klare.
AT (Almen Studieforberedelse) er den 6/6. Det skal nok gå!

Lige nu glæder jeg mig sindssygt meget til at skolen er slut, men sidste skoledag er også lige om hjørnet. På tirsdag skal jeg klædes ud, optræde med min klasse og drikke mig beruset med de resterende 3'gere i Roskilde - Juhuuu!
Det bliver fest og farver. Ganske sjovt!



Hvor jeg dog glæder mig til "friheden", ved ikke at skulle have lektier for. Jeg vil så gerne finde mig et arbejde og have lidt mere fritid og flere penge. Hvis man da kan finde noget i disse tider, hvor denne alder er for dyr?!
Jeg krydser fingre!!



Må alle have en dejlig Kristi Himmelfart.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar