tirsdag den 29. maj 2012

Kaktus blomsten



 Endelig kom det jeg ventede på.. Min kaktus' blomst. Og hvor blev den fin! Rigtig elegant at se på, ganske yndig. Det var så rart at vågne op til dens hvide blomst. Hvordan den bare stod som en mini palme og kiggede ud ad vinduet. Nærmest i håb om, at en bi ville komme og sende dens gener videre ud i verden.
Men sådan blev det ikke - i hvert fald ikke hvad jeg ved af. Så blomsten måtte desværre lade livet til den skæbne, den nu har fået, i vores vindue. Kun til pynt. Men der kommer nok snart endnu en blomst. Det er i hvert fald noget jeg håber meget på.
Her er i hvert fald nogle billeder af min skønne, skønne kaktus, imens den var i blomst. Fra én dag før den sprang ud, til selve resultatet. Jeg er rigtig stolt af mig selv over mit gode arbejde, i forhold til pasning og pleje af kaktussen. Men jeg er også stolt af den. Over at den endnu engang havde energi til at skabe .. et fallossymbol.
I hvert fald synes jeg, at den er meget smuk. Det er ærgerligt, at den ikke blomstre i flere dage.
Godt forår - ja, begyndende sommer, til alle.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar