tirsdag den 15. maj 2012

In The Land Of Women

Adam Brody (billedet er fra IMDB's egen hjemmeside)
I går så jeg en film som hedder "In The Land Of Women" hvor Adam Brody har hovedrollen. En rigtig dejlig fyr, men også en rigtig, rigtig god film. Filmen har fået 6,6 rates (IMDB.com) og kan sagtens virke langtrukken. Samtidig har den meget ynde og gå-på-mod, men det er en rolig film, hvor handlingen hverken er aktion eller sæbe-oprea. Det er den type film, som jeg blandt andet finder inspirerende i forhold til forfatterskab, da det oftest er sådan en rundt-på-gulvet-handling, jeg rigtig godt kan lide. Hvor selve historien muligvis ikke er så enestående, men det der sker alligevel har en vis betydning. Selvfølgelig kommer det an på øjet der ser, men jeg synes bestemt ikke at det var tidsspild, at se filmen. Den har givet mig inspiration! Det anormale og unikke, eller i hvert fald anderledes, er noget jeg har en stor forkærlighed for. Det behøver ikke altid slå benene væk under en, men gerne få en til at tænke "hvad sagde jeg!" eller "ej, det skete simpelthen bare ikke.."
Der findes ikke noget bedre, end hvis man kan gætte med på det lidt absurde, eller blive berørt af det, på en måske akavet måde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar