mandag den 14. maj 2012

En start

Efter større overvejelser omkring hvad jeg synes om, har jeg besluttet mig for, at jeg vil blive en del af den store blogger dille.
Jeg elsker at tage billeder, jeg elsker at lære folk at kende, jeg elsker at få inspiration og jeg elsker at skrive. Så måske er en blog lige sagen? Jeg har i hvert fald tænkt mig at give det en chance.



Jeg er ikke just berejst, men jeg ønsker at blive det. Jeg ønsker at blive rig på oplevelser og andre menneskers viden og historie. Det jeg elsker ved at rejse, er at se, at der findes andre kulturer og andre verdener. Jeg er lige så vild med at vandre i de Schweiziske bjerge, som at ligge ved poolen på Rhodos.
For mig behøver det ikke altid at være rigt på eventyr, hvis man kan nyde solen og få fred i hovedet, til at tænke og skrive.eg elsker at sole mig, men ikke kun fordi man bliver brun. Jeg får bare mere energi af sollyset, som mange andre mennesker. Der er intet bedre end sollys og fuglkvieder om morgenen. Jeg elsker selskab og kan blive helt høj af en rar stemning. For mig er musik også helt vidunderligt!
Jeg elsker at gå en tur, gerne flere timer, mens jeg hører musik fra min iPod. Det var nok det jeg ville ud med i dag.

Carpe Diem

Ingen kommentarer:

Send en kommentar